Tuesday, February 17, 2009

Miza E-Day (15/Feb/09)

Miza, my classmate (tak berapa nk classmate sgt pun.huhu.tp one of my very2 good fren terutama teman ber-ym waktu keja.haha.)dh menjadi tunangan org.chewahh.
Perjalanan ke Shah Alam bersama2 dgn Ina yg dh 6bulan xjumpa since convo kan.hehe.tp yg paling sedih,umi xdpt join atas sebab2 yg xdpt dielakkan.oohh...kesian umi.takpe..miza kawen nnti,pastikan umi kena tdo umah miza 7hari 7mlm utk jd penanggah ye.hehe.
Dari KL, aku meredah masuk ke Shah Alam yg boleh dikira brapa kali je ke sana.dan yg paling best..ina suka2 suruh drive mr.savvy dia.penuh lah kesopanan membawa keta dia (takot sbb bw keta org.hehe.)
Dr KL-Shah Alam xde ar jauh mana pun.hmm...tp dekat sejam gak smpai.
~miza...aku saje suka2 menikmati keindahan Shah Alam yer terutama masjid negeri tuh,tuh sbb aku lambat skit smpai + teruja ber-merry go round 2-3kali kat roundabout umah ko tuh sbb umah aku xde roundabout besar.hahaha~
Tp alhamdullilah..aku smpai gak kan.hehehe.lps nih aku dh terror skit kot gi umah ko.huhu.


Inilah Miza yg dh menjadi tunangan org. Ko amat cantik masa nih (ye..aku tau ko tgh senyum lebar sbb aku puji ko)



Hantaran yg meriah skali.huhu.



Miza si lentok (ok,aku tau ko bangga dgn kejayaan aku selamat smpai ke umah ko)



Miza si lentok (pun turut bangga dgn ina si co-pilot ni).
Dan Ina bakal mengikut jejak langkah Miza, 4bulan lg.



Close-up,so nmpak tembam skit,sila abaikan.Tiga2 lentok sbb dh terikut miza.haha.tp xckup lg sorang.cik umi :(



Bersama pasangan yg dh bertunang ;)



Mr and Mrs Fiancee

Anyway..CONGRATULATION,dear.
Almost 5years had been together since kat college,kan.
So thn ni,insyaallah beraya bersama suami lah ko.huhu.

2 comments:

  1. yg last skali tu nak tulis "anyway" ke "anywhere"??

    ReplyDelete
  2. waaahhhh...dan dan je tukar....

    ReplyDelete